Bent u op zoek naar een efficiënte en geïntegreerde oplossing om het volledige beheer van uw herstelopdrachten te stroomlijnen? Maak kennis met RumbleDirect, hét platform dat u ondersteunt in de hele klantreis en naadloos integreert met uw backoffice. Zorg voor een gepersonaliseerde klantervaring – van intake tot reperatie status en aflevering. Stroomlijn de communicatie via alle kanalen en vind de aansluiting bij uw opdrachtgevers.
Sector | Herstellers
Herstelmanagement voor herstellers
Creëer de optimale workflow voor herstelmanagement
Oplossingen voor de sector
Creëer, Integreer en analyseer
Alles in één oplossing voor herstelmanagement.
Creëer de optimale customer journey. Combineer een schademelding direct met het inplannen van een afspraak en vind de volledige aansluiting met uw eigen backoffice. Neem de regie in handen en creëer de ideale workflow die past bij uw organisatie.
- Verhoog de klanttevredenheid met een optimale customer journey
- Herstelmanagement platform
- Integreer met opdrachtgevers
Complete ontzorging voor fleetmanagers
Wagenparkbeheer
Specifiek voor fleetmanagers hebben wij een uitgebreide softwareoplossing waarmee men gemakkelijk schade- en onderhoudsmeldingen kunt beheren o.b.v. de gewenste workflow. Ons systeem biedt directe aansluiting op uw servicepartners, waardoor u altijd het overzicht behoudt en uw klanten volledig kunt ontzorgen. Met RumbleDirect heeft u grip op elk aspect van uw wagenparkbeheer en kunnen eventuele problemen snel en adequaat worden opgelost.
- Alle schade- en onderhoudsmeldingen in één platform
- Voorkom onnodige stilstand en krijg inzicht op het proces
- Plan direct opdrachten in bij het aangesloten servicenetwer
Volledige intregratie met uw backoffice
RumbleDirect is volledig geïntegreerd met DwPro, waardoor het overkloppen van gegevens voorgoed tot het verleden behoort. U kunt moeiteloos informatie en data uitwisselen tussen onze platformen, waardoor u tijd bespaart en foutmarges verkleint. Zo houdt u meer tijd over voor waar het echt om draait: herstelopdrachten succesvol afronden!
- Complete customer journey
- Herstelmanagement van A tot Z
- Directe koppeling met herstelnetwerk
API platform
Met behulp van ons flexibele API-platform kunnen we moeiteloos informatie uitwisselen tussen uw backoffice-systemen en onze online intake. Dit stelt u in staat om gegevens efficiënt te beheren en tegelijkertijd te profiteren van de voordelen van onze innovatieve oplossing.
Insights
InSights-functionaliteiten waarmee u het gedrag van uw klanten kunt analyseren. Door deze waardevolle gegevens vroegtijdig te verkrijgen, kunt u processen verbeteren en zorgen voor een nog betere klantbeleving.
Klaar om aan de slag te gaan?
Ontdek nu ook de mogelijkheden van ons platform. Neem contact op en wij vertellen u graag meer over onze oplossingen.